рус

Етапи розробки сайтів

Розробкою якісних сайтів зазвичай займається група фахівців (верстальники, дизайнери, програмісти, seo-оптімізатори). Стосунки між замовником і виконавцем регулюється за допомогою договорів, технічних завдань, або усною домовленістю (з фрілансером).

Замовлення може включати як повний спектр послуг (реєстрація домена, створення дизайну, верстка, програмування, пошукова оптимізація, розкручування сайту, створення логотипу і так далі), так і розширення існуючого сайту, переробка дизайну, технічна оптимізація і так далі.

 

Етапи розробки:

Розробка дизайну. Веб-сервер-дизайнери займаються розробкою макету сайту, призначеного для користувача інтерфейсу, тобто як користувач отримуватиме інформацію на сайті. Макет сайту включає графічні елементи, шрифти, які створюються дизайнером в графічних редакторах Photoshop, Illustrator, Coreldraw, Flash і тому подібне Після створення макету сайту, він узгоджується із замовником, після чого вирушає на верстку.

Верстка. Верстка сторінок сайту полягає в підготовці макету сторінок (Html-макет) майбутнього веб-сайту. Основним завданням верстальника є перенесення графічного макету в код розмітки сторінки і забезпечення кроссбраузерності сайту.

Кроссбраузерность – це правильне відображення сторінок сайту в різних веб-браузерах, які можуть відображувати одну і ту ж сторінку по-різному.

Програмування. Завданням програміста є створення з макетів сторінок цілісної системи сайту, наповнення її функціональними елементами (CMS, пошук, форма зворотного зв'язку, авторизація і тому подібне). Після підготовки програмної основи сайту слідує його наповнення контентом. 

Наповнення контентом. Контент – це наповнення сайту, текстова інформація. Зазвичай контент надає замовник, але можливий варіант, коли його замовляють в копірайтеров (журналісти, публіцисти). Унікальність контента є дуже важливою при просуванні і розкручуванні сайту.

Seo-оптімізація. SEO переводиться як Search Engines Optimization, тобто оптимізація під пошукові системи. Цим займаються seo-оптімізаторі. Їх завданням є підготовка і коректування готового контента сайту до його подальшому просуванню в інтернеті, а також само просування. Стратегія просування сайту для кожного може бути різною і розробляється залежно від вмісту сайту і вимог замовника. Це досить ємкий за часом процес і частенько залежить від бюджету виділеного на SEO кампанію.


← Назад до списку статей

10 из 10 15